today is a new day !

jaha har ej skrivit nu på ett tag :) haha vårt intert har ej kommit än, och det som vi har nu krånglar som fasen, ska bättre mig :) haha jaha det regnar idag igen skit trist, jkag och älsklingen ska hämta upp pappa senare sen ska vi köra till eslöv till min storasyster och hennes sambo o barn för hon blir 25 idag :) party party :D haha jaha så ska snart gå och duscha tänkte jag :)7 lägger in en bild när jag e klar :) hur e er dag då? peace kolla in min lillasysters blogg esks.blogg.se hon e världens underbaraste lillasyster :)

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

okejokej men de e jag med

2009-06-12 @ 13:00:31
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0