Ute En Runda Med Alex & Älsklingen

jaha nu har vi kommit hem , varit ute med älsklingen och alex, stck först till älsklingens pappa7
o skulle fixa vår skåpslucka, sen vidare och handla godit i drika, sen hämtade vi upp johan
sen vidare hem till mig och mattias :) dom kollar på film och jag tänkte då passar jag på och lägger in lite bilder från idag :) hur har er dag varit då?


peace




...
alex har nog inte riktigt fattat vad dessa bilder betyder, haha
han ställde sig på en handikappad endån,
skärpning alex !

...
Alex bil :)
den e faktiskr riktigt fin när man
ser den i verkligheten :)
jag gillar fäljarna ialf :)

...
Jag och älsklingen fulade oss lite medans vi
stod och väntade på att johan skulle komma :D
heta miner vi har då :P

...
jo tack man har ju små fötter om jag gemför med min pojkvän / Sambo
haha så söta så :D

...
handlade godis :=)
man måste ju ta kort dagligen :D
jag kommer säkert ta fler idg :)
nu ska jag verkligen sköta min blogg dagligen :)
bara inte internet sviker mig då: haha

...
filmkväll idag med älsklingen, alex och johan :)
...
jag idag, rätt trött efter gårdagens 20års fest hos emilia :)
smällar man få ta för fasen :)
alex
Alex försöker att se smart ut tror jag :D
 ...
älsklingen mattias :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0