helt sjukt vad tiden går.. !!

söndagen den 8/3 2009 var det exakt ett år sedan  ni lämnade mig.. linus & Lennie, helt sjukt.. saknar e ..
alal minen jag har med dig linus, helt sjukt.. du var mitt ex och sen blev du som e bror för mig,.. fattar inte att jag aldrig mer kommer att få se er eller höra era röster eller höra ert skratt, fattar inte det riktigt än, jag hör mina vänner säga du måste leva vidare och tänka positivt.. okej att jag tänker positivt men om man stod någon nära så e det himla svårt.. har förlrat  7 stycken vnner och en familjemedlem sen slutet på 2007, detvar helt sjukt alltihopa.. men ni ska vet att jag saknar er väldirgt mycket

Vila I Frid




jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0