helt sjukt

jaha idag har jag varit nere på arbetsförmedlingen för dom skulle fylla i pappaer åt mig..
 fick sitta där en timme och vänta.. finns inget värre än att vänta.. helt sinnessjukt..
så när jag väl kom fram til mitt nummer var det bara en underskrift
och deras adress som skulle skrivas på, snacka om
att jag blev irriteraad jag menar det kunde dom gjort nä'r jag
var på mötet för två veckor sedan. helt onödig väntetid..
satt och smsade med min älskling sen med min lillasyster..
ja asså mer som händer idag vet jag inte riktigt än..
vi kankse hem till jocke och amy.. jaha har ej skrivit på ett tag bara för
vårt internet e fortfarande cpå då och då. i helgen var vi på inflyttningsfest hos camilla :)
jätte trevligt folk där :) tack camilla för en rolig kväll.. ! och alla andra såklart7
jaha vi kankse sk aha inflyttningsfest nu till helgen, får se hur det blir ialla fall !
igår var emilia,amy och jocke här, vi hade lite godis och kollade på film :) trevligt trevligt. ! tack för en trevlig kväll.
vad har mer hänt.. hmm. jo vi var i eslöv i fredags, hälsade på min mormor och syster och hennes familj :) alltid lika roligt.. sen åkte vi bara hem och tog det lungt uner kvällen :) skönt som fan med en ledig fredag :) haha
sen har det nog inte hänt så mycket mer asså, jo vi ska boka hotellet i göteborg till i sommar vi ska ju på metaltown då i göteborg :) LÄNGTAR! , även om jag inte lyssnar på sån musik i vanliga fall kan det vara rolgt att se vissa artister somman har lyssnat på som yngre :) hehe.. :P nice.. och tack emilia för att du också kan gåifrån om jag inte orkar lyssna på vissa band haha. :=) än så länge e det jag, min pojkvän mattias, mickis och emilia,, får se om fler hänger med.. hoppas det såklart.. men som sagt dom som skulle med först mer än vi har hoppat av, fråga mig inte varför för det vet jag inte men dom får ju skylla sig själv för dom kan inte ändra sig hela tiden.. haha !
nää ska kollla lite på tv nu i alla fall
puss kramFest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0