Malmö Igår

jaha , var i malmö igår och umgicks med min lillasyster här kommer lite av det vi gjorde :)

jag

väntade på tåget i ängelholm


mat

vi åt på subway ... !

jaha ja skämde ut mig inna på subway, ovanligt att jag skämmer ut mig haha

                           vi hade beställt och allt var klart, och jag äter aldrig på subway annars så vet ej hur det går till där !

Tjejen bakom disken - vad vill du ha för sås ?

Jag - Mild sås

Tjejen bakom disken - Okej

Tjejen i kassan -  säger hurmycket det blir

Jag - ni tog mild sås va ?

Tjejerna Vid Kassan - ja mild senap

Jag - men jag sa mild sås

Tjejerna vid kassan -det har vi inte

Jag - nähe

Tjejen bakom kassan - vad gör jag nu ?

Tjejerna vid kassan - Får Göra en ny

Jag - komme rni ut me den till mig ?

Tjejen bakom kassan - ehm jaha , ehm ja visst det gör jag



vi gick ut och satte oss och elin ara asså dom kommer

ej ut med maten här haha, jag var snäll och gick in och

hämtade min baguette sen när den var klar haha

fick nytt n,an av lilal syster, sikken bitch du e hanna

haha det e jag inte alls syrran !

brast ut i skatt där ute när vi satt och åt för alla stirrade och jag lovar jag fick nog

en lorska i min macka av dom inne på subway haah blev lite sur atror jag

och eluin fick nog i sitt vatten hahaa ! bara för hon gick med mig :P haha

 

 

 

 

syster

efter maten satt vi o nackade och slappade lite, mätt & Belåtna

Lillasyster o sina miner :P

jag

satt också och slappade :)

sikken bild på mig :P haha

jag

satte oss på gustav torget och sanckade massa skit :)

påtal om detta torget så blev voi jagde av fåglar :P haha

elin fick nästan fågel bajs på sig !

alla på torget skratta när v sprang från fåglarna haha

jaa det var malmö turen detta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0