Fikat & Ätit TÅRTA

jaha då åkte nyss mattias mormor och morfar :) trevlgt sällskap :) haha, fgikade och åt tårta :) dom skulle iväg nu ikväll så dom stannade inte så länge:) blir längre nästa gång :) jaha fixat lite här hemma . idag har jag varit och handlat, på arbetsförmedlingen och skrev ut mig hälsat på dom som ekvar på den kursen :) sen var jag uppe hos jessica & Nikclas o träffa deras son felix som dom fick för en månad sen typ :) trevligt, sandra var också där så det var kul att träffa henne ockå :) länge sen ju. jaha sen har det inte hänt så mycket idag vi kankse ska ut på en bil tur snart i det fina vädret :) i morbgon börjar jag jobba :) gott! hörs sen då PUSSKRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

besök gärna min blogg och lämna en kommentar efter dig.



http://maatilda.blogg.se

2009-05-25 @ 18:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0