fler idioter

serisöt, ingå inget med telia för helvete, jag hade ett abbonemmnag 2007, som jag avslutade 2007 senare på året, fakturer e betalada och allt sånt sen dess.. fick en räkning idag av ett inkasso företag. fly förbannad blev jag och ringde upp, då har telia skickat en fakrura till dom som dom säger att jag ej betalat, jag bara i helvete heller, ringer telia och skäller ut dom , ja du jävlar vad för bannad jag e just nu, frågar dom varför dom ej ringer mig ang det istlt för att vänta 2 år så summan blir mkt större än denvar från början, dom bara vi har skickat ut till dig, jag bara ja men jävligt konstigt att jag ej fått något brev då, dom bara ja vi vet väl inte, slänger på luren i örat på dom, ringer inkasso bolaget igen, dome  skit trevliga o tycker telia har handlat fel ang detta, dom har haft mitt nummer och har kunnat ringa liksom,.. dom säger att dom skickar ut fakturerna till mig osv, så jag kan kolla igenom det själv, just nu skulle jag vilja åka till telia i bara spotta dom i ansiktet, jag vet flera stycken som fått såna här saker detta året, o det e nån som e över tre år gamla, hur fan tänker telia, serisöt, dom kan suga röv dom också, men som tur e kan man snacka med det inkassa bolaget om detta ordentligt o hon jag pratade med s att får man ej telias post eller dom ej ringt ska man ej betala detta heller, fan vad sur jag e´just nu, så snälla ring inte mig , skicka inte sms, för jag komme rbara vara så sur,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0