go kväll

jaga sitter uppe hos johan nu med nettan vicktor alex och älsklingen, tompa o hans tjej var här innan men dom skulle hem, vi dricker oh spelar rock band haha det gick inte bra för min del ska jag säga :D men kul har vi ialf :_ kommer lägga in bilderna i morgon såklart :) haha jaga vad ska jag mer skrivas . hmm. ingen aning, jo fredagen den 29 maj e planerad, fira min älskling mattias födelsedag, visst han fyller år på måndag men det blir fest fredagn efter istället :) bjudit ett antal människor :_) ser hur många som kommer :D nej ska vara social ni ialf :) hoppas ni har en bra kväll och festar lioss rejält :D puss på er sötnosar pusskram hanna

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hur länge har ni varit tillsammans? :)

2009-05-22 @ 23:58:17
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0