GodMorgon :)

nästan nyss stigit upp ur sängen :) haha blir att jag börjar jobba i morgon :)' härligt, hade hänt lite saker där därför dom slytta fram min första dag så jag ej blev drabbad :) snällt av dom ialf :) jaha nu ska jag snar äta frukust, sen fixa mig sen ner och skriva ut mig från arbets förmedlingen :) sen får jag se om jag går och hälsar på ceclilia och dom andra :) om jag orkar :D har också lite att gör diag ,, ska handla sen efetr jag varit på abf, sen hem och börja duka för mattias mormmor och morfar kommer idag :) nej nu ska ag äta frukust, hörs sen då pusskram

Kommentarer
Postat av: zizzi

Asså fan vilken nöt den människa på arbetsförmedlingen måste vara ..

Undrar vad hon gjorde för att få det jobbet :P

Flörtat rätt bra mkt med chefen kankse ^^ mohaha

2009-05-25 @ 13:33:31
URL: http://zezilijanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0