hannah :)

jaha nu får jag börja skriva lite igen då :P orkar ej sitta vid datan när jag inte kan ladda upp bilder liksom =(
har startat min sambos data nu och han ska bara fixa virus pogrammet på den så får jag hoppas att det går
bättre att ladda upp bilder på den :) så jag kan börja skriva i min blogg igen o fixa med bilderna :D blir ju roligare om man lägger upp bilder :P eller hur ?!! jaha hänt senaste då?! ja du, vi festade lite i helgen, kollat ishockey, tyvär kom ej sverige till finalen, suger som fan tycker jag ! men emn bättre lycka nästa år hoppas man ju såklart :) jaa som ni redan vet har arbetsförmedlingen satt mig på den satans meningslösa kursen som inte ger ett skit, börjar i morgon, vill verkligen inte det asså, vill jobba istället, hatar verkligen att ej ha jobb, skit tråkigt,, men hoppas det dyker upp något snart ialf,
nej jag ska fixa mat snart tänkte jag , eller ja jag vet ej än redigt, beror ju på om vi e hungriga :D haha, joo sen idag har vi varit o hälsat på mattias mormor och morfar ute i råbocka :) alltid trevligt :) annars händer väl inget idag skulle jag tro, kanse drar uyt en runda sen, det e ju fint väder, orka sitta inne då liskom:)
men vi höres sen då :D


pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0