Heeeej

har inte bloggat idag, haft mycket att göra, vaknade och åt frukust sen körde vi nettan och viktor ut till tompa, jaha sen kolla vi på deras hundvalpar , helt över kör blev jag i dom som vanligt, min kille bara , glöm det vi ska inte ha en hund, jag bara nähe :( haha men det kommer senare tro mig, ska nog köpa en liten vovve en dag :) jaha sen åkte vi och handlade massa, sen vidare hem lämnade av det sen kom johan och vi tre drog iväg till mattes pappa för att hämta bord vi ska ha i morgon :) sen hem, började baka alla kakor vi skulle ha i morgon :) blir skit bra :) haha , jaha sen har vi inte gjort så mycket, ätit middag, och nu e nettan och viktor här,, dom spelar guitar hero 4 , tråkigt så satte mig här en runda istället :) ska nog kolla film snart , hoppas på det ialf :) jaha tänkte lägga upp dagens bilder nu snart ialf :) hur har eran dag varit då? pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0