Idioter

asså fsan vad jag hatar arbetsförmedlingen, dom tror dom kan göra presis vad fan dom vill med en, seriöst, dom har satt mig på nån jävla coach utveckling, ska snacka med en coach 8 timmar om dagen för den människan tror den kan hjälpa mig med allt, haha pucko, hoppas det dyker upp jobb snart, vet änn fler som blir drabbade o förlorar sina jobb, fan vad världen suger just nu, fan vad jag hatar arbetsföremdlingen asså ! vad fan ska det hjälpa mig ??? och vet vad vi ska göra dom två första veckorna, jo vi ska göra en handlingsplan EN HANDLINGSPLAN PÅ TVÅ VECOR det tar för heklvete bara en dag ! serisöt vad fan e det för monga mna ska stå ut med.. kan suga röv dom på arbestförmedlingen, dom säger att den coach ska ha skaffat ett jobb inom 8 vweckor, ja jo visst elkler hur, det e eför helvete arbetsförmdingens jobb sa jag till dom , sen gick jag , fan vad sur jag var ...
¨ågon som håller med mig eller  vad ?
TOTALT MENINGSLÖST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0