NattiNatt

jaha tänkte gå och lägga mig nu ialf :) kom nyss hejm typ, varit i eslöv med älsklingen och hälsat på mormor sen min storaystser och lillasyster och min storasysters sambo och deras barn.. skit trevlig dag idag i alla fall :) jobb intervvjun gick skit bra tycker jag ialf :) får svar väl i mrgon :) hade varit nice mett ett till jobb :) haha men men får vänta och se ska jobba 08.00 - 13.00 i morgon, sen kanbske men älssklinhgen o nåra av hans kompisar och grilla fiska och dricka, sen på kvällen blir det firande för min kille md vänner som komnmer hem till oss :) lägger upp dagens bilder i morgon :) orkar inte det nu , ska läågga mig ocj läsa lite i twilight5 bok nummer 4 ) halvvägs nu ialf :) haha.. neeej nu ska juag ha långnmöte med kudden :) sov gott och hoppas ni haft en bra dag :) peace !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0