Onsdag

Dagen kunde inte bli bättre än den blev :) började med att jag hade satt klockan 06.00 i morse för att gå upp, inte fan orka jag det så sov en runda till :D klockan blev 06.05, 06.25,06.35,06.40 ingen hanna hade orkat sig upp ur sängen än ahha sen 06.45 fick jag halv trilla av sängen eller ja släpa mig själv ur den och landade på golvet o sen upp :D haha kom upp ialf.. men men sen duscha och fixa mig, klar för contendo utvecklings kurs :D haha skit trött :) fick ju berätta en rolig nyhet för alla idag :) att jag hade fått jobbet :) dom blev glada för min skull och jag fick en Bamsekram av asse våran coach.. kommer verkligen sakna umgänget och stället asså, känns helt dystert att lämna det :) liksom man fäster sif vid människor :/ tyvär e det så och man vet inte när man träffar dom nästa gång heller... får ta o fixa allas nummer på något sett :D haha det löser sig som sagt! jaha efetr kursen gick jag med cecilia och visa henne vart vilans ålderdomshem låg sen ett annat borta vid coop, fy fan vad varmt det var trodde jag skulle dö :D ahah mendet gjorde jag inte då hade jag ju inte suttit här ocg skri´vit detta inlägg fattar ni väl, AMEN HALLÅ NI FATTA VÄL DET! hah  MAAAAH. ! :D:D

sen gick vi vidare mot stan, tänkte först ta en fika men det slutade med att vi satte oss på grafitis uteservering med varsin bagétte med kycklingrör :D GOTT SOM FAN ! satt och´njöt av solen, jag försökte fota små fåglarna med det gick åt helvete haha fick en bild på en av dom ialf :D tråkmånsar var vad dom pippina var haha :D sen kom bosse och gjorde oss sällskap, han hade åkt inlines från munka ljungby till ängelhol, säger bara ett ord, PUCKO, haha orka det liksom men fan duktig av han :) jaa satt en stund och snackade med honom, sen skulle cecilia med busse och jag och bosse gick hem till mig och mattias :) mattias var hemma ;: från jobbet när jag kom hem :) WIIIIE :P

satte oss och kollade tv och snackade skit, dom drack kaffe bara o slappade,  sen åkte vi och tanka sen släppte vio av bosse borta på netto för han skulle åka med sin mamma hem.. ahha han orkade ej åka rullorna hem :D menmen
sen körde vi vidare till eslöv och hälsde på min mormor och min ena bror var där med en tejkompis, jill och hennes hund dom nästa förstörde min töja men mormor fixade TACK MORMOR :) sen skulle hunda fan på mitt halsband men hann ta det innann han tog det :D ärthhjärna till hund :) sen var min lillasyste rockså där sen kom hennes kille andreas, satt och fikade, sen bleb jag och mattis hungriga så det blev mc donlad idag :) hem till mormro igen för tt äta det, sen vidare med lillasyster och andres till netto för dom skulle handla, sen till kin storasyster och hennes sabo micke och deras två barn my & Thea, som var på gott humör..

fikade och snackade massa busade med barnen :) hahaha my hela tiden kalla på andreas och mattias... haha
sen körde vi hem andreas och min syster till pappas hus för dom skulle vara där över helgen :)
vidare hem till ängelholm, in på maxi o kolla lute o handlade cigg :D se vidare hemmåt :)
inte gjort så mycket nu när vi kom hem :) bytade tvätttiden :) haha
sen nu sitter jag här och mattias ligger och kollar på tv i soffan :) GOTTEGRIS e vad han är, tänkte lägga mig där också snart, jag har läst ut den tredje boken om twilight :) vill ha den andra nu men får vänta till fredag :)
LÄNGTAR! jaha finns inte mycket mer att berätta om denna dagen :)
'
hoppas ni haft en lika underbart dag som jag och min älskling :)



pusskram
Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0