Torsdag och röd dag :)

jaha
torsdag idag eller ska man säga söndag :) haha fick ett mejl igår att det e en arbetsgivare som ringt mig igår men kom ej fram.. g´personlig assistent här i ängelholm, dom ville ha in mig på intervju torsdagen den 28 e maj, jag kommer helt klart gå dit i med det e ett jobb här i ängelholm och jag vill jobba hemma i ängelholm såklart i med jag bor här, blir mycket lättare liksom än att pendla till höganäs, känns lite dumt mot dom jag fick jobbet av häromdagen men har ej sagt det än imed jag ska först snacka mked dom här i ängelholm o se om det kommer ge mig ett jobb efter intervjun liksom
men men få se hur det blir ialf :)


jaga inte gjort så mycket idag, jag fick fnatt här hemma o ville möblera om, älsklingen gick med på det men när vi flyttat runt i halva rummet ångra jag mig hahaha, nu får jag aldrig säga ordet möblera om i hans öron :D haha
så vi fick flytta tillbaka allt igen :) men vafan kan väl inte hjälpa att jag ångrade mig :) kunde doxk gjort det lite tidigare men vafan :) haha men ialf, vi låg o kolla på flinstone på tv haha skit kul :) inte tecknade då..
sitter här och skriver lite sålänge :) ska snart kippa mattias lite såd et blir lite kortare :)

men tänkte jag kommer in sen igen :)


pusskram
 hanna
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0