Två Jobb nu kankse :=)

ringde nuss en tjej från ett företag som har personliga assistenter :) vill ha in mig på intervju nästa torsdag :) jag tackad eja i med det andra inte e så mpånga timmar i veckan :) gott som fan om man kan ha två jobb så det känns helt perfekt nu och få in lite mer pengar i månaden :) jaha tvätten e klar nu fick ta upp vissa saker o hänga i lägenheten som ej hunnit torka :/ men men sånt som händer :) jaha nu väntar det att fortsätta städa här hemma :) vill bli klar innan älsklingen kommer hem :) men jaa skriver då och då ialf :) har fått fler läsare :) gör reklam för min blogg och jag gör det för er :) ha det så bra så länge puss på er sötnosar :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha mys kväll ;)<3

2009-05-22 @ 11:52:17
URL: http://glairty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0