mitt 22 års firande

...
hahhaha ser inte nykter ut plus jag fick rårar i ögonen när dom
sjöng för mig, haha :D känsliga hanna :D
...
Mickiz & Alexander
...
oggie,mickiz,bosse o lite av joanna
...
Emilia,Oggie & Mickiz
...
lägg märke till att jag har en dricka i min ´hand vAR GÅNG JAG E MED PÅ BILD HAHAHAH
...
alex har nog druckit liiiiite för mycket, eller ser han ut så?
...
bosse :D
...
vad nina gör vet inte ens jag :D
...
joanna,alexander och sara
...
joanna,johan,alexander,sara,nina bosse emilias huvod :D
....
pusspuss, så himla söta dom är :)
...
matte,jag ,micke & Mattias
...
matte,jag & Micke
...
jag börjar bli rtårögd när dom började sjunga :D
...
matte ,jag & Micke
...
jag & Micke



dessa bilderna får räcka för idag :D

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Ser ut som en riktigt bra kväll:)



/E

2009-11-19 @ 16:34:06
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0