Snabb Uppdatering

jaha har varit i helsingborg på sjukhuset idag, gick jätte bra, dom hitta inget farligt
tACK GODE GUD FÖR DET... !  jaha sen tog jag en fika i stan med en vän, sen gick vi i affärer :)
skit trevligt, sen hemmåt, sitter hemma nu, fixat lite här hemma och slagit in min systerdotters paket
my blir 3 på måndag men ska fira henne på söndag :D så hinla kul arr handla presenter till barn
ska iväg  nu innan söndag och ixa present till min brors tjej och en fars dag present

sen måste vi hitta bröllops present till två vänner som gifter sig den 20 november :D
vad vet jag inte än, måste hitta det nu snart ialf, ej lång tid kvar,,
jaha har inte planerat något i helgenmer än söndag :D
rätt skönt, får se vad som händer ialf
jaha nej men om man skulle ut och röka en snabb sväng sen se vad som man kan hitta på med idag
e så trött på att sitta hemma bara , undra hur många läsare jag får idag :D
lär vi ju märka senare ikväll, hur många jag har ska ni ta och strunta i :D s
såna saker skriver man inte,,bara skrytmånsar som gör det

och ja jag pekar mot kissie och alla andra som tror dom e kändisar,
haha sorry men kunde inte låta bli :D
nej på med jacka sen ut :D sviiiiiiin kallt ute för fan :D haha
jaja nej ska sluta ta upp er dyrbara tid


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0