helgens bilder som jag helt glömt bort :( :)

my
my min systerdotter :) se nu på armen haha en fejk tatuering :) sött :d haha
my
lite bättre bild på busungen :)
mattias
Mattias :) <3<3<3
valle
min storasyters och henneskilles och barn hund valle :)
thea
min andra systerdotter thea :)
vi
Jag & Thea
thea
thea :)
thea
haha sötunge :)
...
har varit hos jessica i fredags ch umgåtts :) här e hennes dotter och jag
...
köpte nya skor :)
...
leggings i jeans tyg och filar till fötterna :D
...
tjockare strumbyxor nu till vinter :) svart & gråa :D
...
ritblock & pennor  :)
...
svart mysdräckt :) mysig


Kommentarer
Postat av: ELINWIIK

Sv: Ja verkligen, riktigt jobbigt!

Haha :)

2009-09-30 @ 21:15:38
URL: http://elinwiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0