helgens händelser

jaha helgne har det hän lite smått och gott :)
i fredags var ja & mattiasi eslöv och passade mina två
systerdöttrar :=) allti lika mysigt att passa dom :)
dom var jäte snälla men på kvällen va dom ju trött o blev lite gnälliga :D
men lyckades få dom att somna :) haha läste nog två böcker gara för jag ej läst dom på länge
oh my hade redan somnat då :D haha känns lite mobbat men det var mysgt :)

lördags var vi hos johan och firade han lite, blev dock tidig kväll fr mig för jag
skulle ju jobba idag :) men men sånt man får räkna med ibland :)
annars idag har jg varit uppe hos grannen o snackat skit osv :d HAHA
annars ska vi bara hndla lite idag sen ska jag jobba mellan 6 & 8
sen blir dte ut och gå lång runda :) skit skönt att man börjat röra på sig mer :)
jaha nej nnar e det väl ej mer. bilder säger mer än ord :)




pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0