home again :)

nu e jag hemma :) jag & Mattias har varit hos anita heter hon, en vuxen som påverkat mitt liv till det
bättre :) lång hostoria! skit kul att träffa henn igen :) sen var vi och handlade lax osv på ett rökeri :)
älskar fisk! sen har jag hadlat fler gardiner :D haha ni får se sen :)
ska lägga in bilderna :) nu har jag ialf tid till det :)
kissie bara ljuger i sina inlägg,hon srev hon ej trodde på nrj när dom busringde henneidag
hon säger själv i videon dom har på nrj att hon trödde på dom i början ,
du e bara skabb kissie ! PINSAM!
men vi hörs snart
pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: Sophie

haha klockrent om Kissie !

Så bra, det är bra med mig också :)

2009-09-09 @ 20:33:04
URL: http://sophaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0