Lite bilder av olika dagars köp :)

...
Katttunnel :)
...
ny matta i hallen så det matckar lite bättre :)
ljus
vi köpte två rosa ljus och två svarta, dom andra två har vi i sovrummet :)
vas
5 såna vaser :) enkla och fina, satte sånt grönt strå i dom :)
...
diskborste med döskalle :)
...
köpte såna man sätter på kakael, det blev så stilrent med svart o vitt tycker jag
fiolk fattar inte att vi kan ha så mycket svart o döskallar, men det e fräckt
sen har vi väldigt mogen lägenhet tycker jag, för att det inte ska se för mörkt ut
har jag ju massa blommor och rosa saker osv :) ocj nej man e inte emo för man har svarta
saker och döskallar
...
ny kökshanduk :) Rosa såklart :) mysig färg så länge men inte har mjukisdress
som man alltid går i som kissie, älskar att klaga på henne :D
...
och svart så klart så blev mattias glad :)
...
behövdee en ny burk eller vad det heter till våra tandborstar & gess What, det blev en svart
barta för det ej fanns rosa :( haha mattias glad än en gång :)
...
tycker det e snyggt med fejk gräs i vaser :)
...
oranga blommor i sovrummet i med väggarna e typ sån färg :) MYYYYYYYS!
...
ja jag vet man ser knapptr, rosa påslakan med prinsessor på ena sida o hjärtan på andra
samma e det på täcket, tyckte det var gulligt haha :D tjejigt ialf :D
...
mattias fick ett svart med döskallar o spekkort på :D haha OVANLIGT MED DÖSKALLAR
NOPE!
...
rosa filt :D




lägger upp fler bilder i morgon ialf :) orkar ej ta me min kassa mobilkamera :P
detta e från olika dagar nu sen förra veckan :) eller ja mest denna veckan ialf :)





nu ska jag sova :) Mysa med mattias :) GOs GOs MYs MYs!
sov gott alla :)
pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: Rano

Hehe, jodå allt är super här.. lite förkyld bara, men snart frisk! ;D Hur e det själv? :)

2009-09-03 @ 22:48:28
URL: http://ddarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0