min kamp mot mobbing

jag lovade att berätta fr er om hur jag blev mobbad och hur jag kom
ifrån detta med stoltheten i ryggen, allt började på högstadiet, jag börja på ny skola
och ni vet hur högstadiet är, massa skitsnack och utfrysningar, jag var en av dom mobbade
mina vänner vände sig emot mig baraför att få status,
det började med att folk skrattade åt mig
i med jag var rätt knubbig då, dom snackade skit om mig, tog mina kläder på gymnastiken och kasta
dom ute i buskarna många gånger, jag grät ofta mig till sömns var och varannan dag, jag kämpade mig upp
frn sängen , orkade knappt det, folk förstår inte hur hårt det kan ta på en människa,
så alla ni som mobbar
någon tycker jag ni skall sluta med detta, det är omoget och ni förstör en människas liv, alla har ett hjärta,
alla har känslor, ni vet ite vad ni gör mot dom ! jag skulle vilja låsa in alla som mobbar folk, ärligt !
jag tog mig ifrån detta genom att hoppa av skolan,åt mycket mindre, därav att jag minskat i kroppsbyggnaden, rört mig mycket mer oh haft personer som stöttat mig och brytt sig, jag har verkligen kämpat för att bli den personen
jag är idag och den personen jag är idag ejag otroligt stolt över ! det e jag inte rädd för at säga !
jag fick rykte spridna efter mi men dom e borta idag tack vare jag slutade umgås med idioter
tackar gudarna för det, iag har jag världensunderbaraste vänner som  jag verkligen kan lita på
detta e det jag berättar idag :)
det ejobbigt att tänka tillbaka




Kommentarer
Postat av: Emelie

tycker du e stark som klara av detta :)



Min stora syster blev även hos mobbad och tack vara oss syskon o familj så klara hon sig ur det med :)



2009-09-20 @ 21:52:51
URL: http://festprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0