uppe med tuppen, eller vad det heter

haha ännu en dag :) var uppe tidgt för att jävls med grannen :D haha
dena gången tjpa jag framför hans ytterdörr :D han gick in i det :D haha
hann inte gör såmycket fö han var ju vaken så var rädd han skulle
öppna dörren haha, han sjöng också, mycket vackert hahhahahahha :D
jaha annars idag då, jo fika på stanmed tilda :)
sen vt jag inte riktigt, har bara bestämt det :) fr se vad dgaen bjuder på :)
skönt att få träffa en vän jag saknat :)
men nu ska jag lägg mig och kolla på andra sesongen av one tree hill
ja dte e det som hållit mig borta från att blogga :D haha helt besatt för fan :)
men jag skriver mersen okej :)
pusskram
hanna
dörren
som sagt hann inte tejpa så mycket :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha vilken rolig granne du e xD :D

2009-10-01 @ 11:21:20
URL: http://festprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0