Film & mys söndag !

söndagar e till för att ta det jätte lungt, vi har bara varit bort hos mattes pappa & mia o lånat våffeljärn för vi åt vpåfflor innan idag , mums ! drack en kopp kaffe sen hem igen , har även hjälpt alex att köra ut soffa till garaget, så nu ska vi snart se film, vilken det blir får ni veta om ett tag , eller efteråt.
så just nui har jag inte så himla mycket att skriva utan skriver när jag känner för det helt enkelt , en blogg ska man inte ha om man bara e yte efter att bli storbloggare tycker jag , en blogg e ens blogg,
det är som sagt bara ett plus om man får läsare,


puss&kram
hanna
...

Kommentarer
Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag sötis? kram!



ps. en tävling pågår i min blogg, kika in för att vara med! =)

2010-08-08 @ 22:14:25
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Halloj Kaffehörnan här

Gud vilken grym head du har, jag måste bara berömma den. Ha de fint

2010-08-08 @ 23:54:09
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0