härlig Morgon :)

vakande till solsken idag , man måste bara vara glad då, för vi har haft regn och molnigt i en vecka nu typ, e rätt trött på sånt väer så det e tacksamt att matte får lite sol på sin sista semestervecka .
ska snart köra upp till läkaren för matte ska kolla ryggen ,. hoppas det blir bättre ialf, jag ska också kolla min sen en dag , ni vet olyckan vi var med i , de e från den vi har ryggskador, så jag hade en svullnad innan mendet gick bort så nu har jag fått ont igen och matte har haft ont ett bra tag varje dag så nu fick han äntligen tid , skönt det för hatar se att han har så ont vissa dagar.
sen efter det ska vi äta frukost för vi ska handla hem bröd och sånt efter läkarbesöket,

så jag skriver mer sen när jag kommit hem och ätit.
vad står på era dagplaner idag då?

...
en äldre bild när izzy sitter :D haha hon e för himla söt ibland när hon sitter,
benen kasar ut för golvet e halt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0