Heey & skitväder Ute

det som var så soligt ocg varmt ute igår, nu tycker jag detta tråkiga väder skall försvinna för jag vill steka på stranden dom sista dagarna med min älskling innan han ska börja jobba igen , sista veckan han har semester
så vill ta vara på dagarna så mycket som det bara går, låter kankse löjlig men annars ses vi inte super mycket ju i med det blir bara några timmar på kvällarna när han jobbar, så detta har varit hur mysigt som hellst att ha han hemma varje dag i 4 hela veckor.

idag ska vi fixa & dona en massa, ialf jag haha, nej men vi håller på att tvätta lite just nu, bättre tvätta ofta så blir det inte så mycket tvätt varje gång, rätt skönt kan det också vara , ska ta och damsuga i lägenheten också och göra rent kattlådan för den ska ha helt ny sand. sen ska jag ställa in disken också, haha fy med saker jag ska fixa idag , ja sen ska vi upp till johan också för matte ska spela tv spel med honom, jag tar med mig datan såfall haha , tråkigt med tv spel , ialf såna spel dom spelar.



puss&kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0