helgerna e kassa bloggtider

haha jag e as dålig på att blogga när det händer en massa roliga saker om helgerna.,
fredags var på på festivalen i helsingborg och hade as roligt, men man blev av med alla
hela tiden så man var överallt typ haha, gick och kollade stånden och åt langos som jag dock aldrig mer ska .
blev matförgiftad av det , och tror de va räkornas fel i med räkor blir dåliga snabbt och nu e det rötmånad också, skit dåligt mådde jag i går morse , hade kramper som heter duga .
blev bättre idag så det e rätt skönt för orka må dåligt.

annars var allt jätte trevligt i helsingborg, träffade massa vänner och sånt,
i går var vi iväg och fixade lite saker och sen på kvällen bar det av på 25 års fest,
dock nyktert för jag mådde ej helt hundra och man ska inte leka med kramper i magen . haha
stannade ett tag ialf och hade super trevligt med alla som  var där, ett riktigt härligt gäng som samlats för att fira sandra, tack så hemskt mycket för vi fick komma gumman !
massa skrattkramper och massa annat skoj som ej skrivs här inne hahaha . !

idag vet jag inte vad vi ska hitta på, blir nog rätt lungt i med det e söndag .
ska ialf snart äta en god frukost och bara njuta , sen får man ta dagen som den kommer.
ska ialf ta och damsuga & torka golv för djuren fäller och då måste man hålla i ordning.
rent och fint ska man ha hemma tycker jag , man vill inte bo som en luffare liksom, !


nej men vi kan höras senare,
puss&kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0