hemma & nyss ätit middag ! MUMS!

nyss ätit kycklingryta , matte ska ju iväg och träna kickboxning med alex så vi fick äta innan,
gjorde inget för jag var endån hungrig haaha, happ vad jag ska göra under tiden han e där vet jag faktiskt inte, e rätt trött och sliten men får väl ta och fixa lite här hemma, vill egentligen möblera om men jag vet inte riktigt,. haha få sår fall bli i vardagsrummet, får se om jag orkar egentligen haha, ska ialf testa och se hur det blir att vända allt tvärtom haha ., typ enda sättet man kan ha det på ,
kommer säkert bli som vanligt att jag ångrar mig och flyttar tillbaka allt igen hahaha.

så det är därför jag ej vet om jag ska våga mig på att möblera , tror det inte blir något av det.
får vänta med det tills den dagen vi ska flytta till nya lya haha, lika bra annars kommer jag bara bli sur,.

nej ska kolla klart på christine på tv sen fixa här hemma med andra nödvändiga saker.


puss&kram
hanna

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig idag? :)

2010-08-02 @ 19:11:35
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0