kankse ska fixa sig snart!

har nyss duschat så springer runt i linne hr hemma haha, tnker ej byta om fråns innan jag ska ivg o jobba för man kankse blir varm när man ska platta håret och ta också, orka byta om en gång till sen , nejdå,
ska ialf ta och sminka mig först sen tar jag och fixar håret lite, blir rätt vardagligt i med det ska inte vara för mycket i med jag ska jobba så det ska vara lagom . haha.
nej nu får jag ta och sminka mig lite sen får man börja laga lite mat så man ej e tom i magen nr man ska jobba, måste tänka på sånt,  försästen min ä knapp dummar sig då och då så ber om ursäkt om vissa ord ser skumma ut, ska ta och åtjärda det en dag jag har tid.


/hanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0