la la la, rubrik e inget jag kom på nu !

blev inte träning för dom idag i med det börjadei september som jag sa, haha men men nu fick dom höra de där uppe också, lika bra jag e tyst och inte säger, vad var det jag sa haha .
sitter hemma nu igen och e rastlös fortfarande, även jag följde med dom upp för att kolla.,
men men får se om man kan göra något ikväll. vad vet jag inte riktigt. kanske en bra film ? hmm
sex and the city 1 kankse ? såg ju tvåan igår med sandra och ronk,ja och matte såklart.
får väl se vad som sker,



Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Sv: härligt att höra!

Det är toppen med mig! :)



Haft en bra dag då? ^^

2010-08-02 @ 20:57:34
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0