Min Dag!!

helt underbar dag har det varit och den är inte slut ännu, sagen började med att vi vaknade runt halv elva,
gick upp duschade och tog på sig kläder , sen cyklade vi upp till läkaren i med matte skulle undersöka sin rygg i med han har haft problem med den nu ett tag .
fick inga jätte klara besked om vad som gör det men han ska till sjukgymnast nästa onsdag så det e skönt,
då kankse hans rygg blir bättre, har en känsla at jag får kolla min rygg i med jag börjar få problem igen ,
satans olycka i vintras vi va med i ju så man gör allt för att man ska må bra.

sen stack vi hem och åt en helt övergod frukost och bara mös lite i soffan , jag fick ryck sedan och började städa i mina garderober och fixa hemma i lägenheten för man måste hålla det rent och snyggt tycker jag .
tog sin lilla tid då jag skrev tidigare att mina garderober såg ut som bombnedslag haha ,. sånt som händer.
men nu är där rent och fint, det var något jag skulle göra nere i förrådet men kommer fan inte på det haha 

sedan körde vi och handlade hem lite för bröd och sånt var slut sen behövde vi handla kattsand för det e en viktig sak , ha kattlådan ren och fin och fräsch, hem och ställde in alla sakerna i med där var juice och sånt, sen vidar bort till mattes pappa och sa hej och lämnade våffeljärnet vi lånade häromdagen , izzy fick smaka korv och sånt gott för dom stod och lagade mat, haha helnöjd blev hon som vabligt

sen hem igen och började med maten , YAKATANA , riktigt gott är de också men man äter alltid för mycket,
men men det börjar ordna till sig nu i magen så man inte känner sig som en flodhäst haha,
för er som inte vet vad det är så ska jag ge er en bild i slutet, recept kan jag alltid lägga upp också om ni vill , bara säg till så fixar vi det snabbt och lätt såklart .

nu sitter vi bara och slappar framför datorerna och tv och smälter maten,
vad som sker resten av kvällen vet jag inte riktigt än, får se ,

puss&kram
hanna
...
haha ser as skumt ut men de e riktigt gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0