orkade inte blogga igår

som sagt , passar vi my & thea ( systerdöttrarna ) så sitter man inte vid datan , vi var på lekplatser och roade oss och hade rikigt roligt, sen kollade vi på tecknat och åt gottis, dom hade as roligt när jag badade dom haha , dom skvätte ner mig med vatten sen skratta dom riktigt mycket när jag råka spola ner mig själv med vatten. haha , okej jag skrattade själv så det gjorde inget alls, dom somnade rätt tidigt så lekandet tog på deras krafter.

happ, idag ska vi nog åka och kolla på tv för vår e helt värdelös, som sagt vi har inte köpt någon ny i med denna har fungerat hur bra som hellt o då lägger vi hellre pengarna på andra saker man behöver.
men idag ska vi ialf kolla på en platt tv så¨får vi se om någon av dom följer med oss hem .
ska börja blogga mycket mer i med ni tjatat att jag ska blogga mer och ja jag ska göra det men har haft och göra dessa dagarna innan jobb osv. så man får ta det viktiga först .
folk skryter om hur många läsare dom har om dagen , OCH ???? man bloggar för sin egen skull tycker jag ,
e rätt trött på alla som hela tiden ska skryta , fine jag kankse har en del läsare, det e jag riktigt glad för.
men jag skriver för min skull , och sen e det bara ett plus om många läser ens blogg tycker jag ,


nää nu ska jag fixa mig lite sen ska vi sticka, kankse grilla med jessika och nicklas ikväll också, får se om man e hungrig för vi åt nyss frukos haha ,

/hanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0