passa systerdöttrarna idag :)

först ska vi till vittsjö till lillasyster och hennes kille, sen vidare till mormor och hälsa på en runda sen ska vi hem till min storasystser och hennes familj och så ska dom va iväg hela kvällen så jag och matte ska passa my och thea, alltid lika roligt att passa dom två . happ vi drog ut igår , rätt kul men kunde varit bättre stämmning ! men men skit samma jag & suzette satt och dansade så :)=

happ nää, jag ska slänga igång laguna beach, håller på att kolla säsong 3 ju , sista säsongen , haha
men jag kommer uppdatera innan vi ska åka för de e ett par timmar tills dess.
bilderna från igår kommer också , får först kolla hur dom ser ut haha , man vet aldrig .


/ hanna <3
...
haha en äldre bild på mig och systerdöttrarna,.
ingen av oss va berädda :O) då blir det alltid roliga bilde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0