såja , framme hos johan !

uppdaterar hemma från johan just nu , tog med mig dana så lånar jag internet av honom, sitbra !
matte och johan sitter och spelar tv spel, ingen aning om vad de e för trams haha men sålänge dom gillar det så spelar det ingen roll vad jag tycker haha, ska ialf ta och lägga upp lite bilder som jag glömt bort.,
jagmatte
påväg till malmö förra veckan haha :) charmig pojkvän /sambo jag har ;:D
raketer
raket
såg raketerna från vår balkong när vi skulle till ljusfesten :D
izzy
izzy hittade en pinne i parken och vägrade släppa den :D
jag
...

jag innan vi gick till nicklas och jessika för att fira nicklas, sen e det feliz som äter tårta :D

våfflor
vi bakade ju våfflor häromdagen :) MUMS!
...
izzy åt också , grädde på läpparna , BUSTED!
...
izzy mös i gräset när vi va i eslöv hos mormor :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-11 @ 16:26:23
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: sara

ja allt är bra med mig! :) ska åka och träna snart, du då?

2010-08-11 @ 17:35:36
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0