senaste tiden har jag inte haft tid att blogga !

mycket att fixa innan man börjar jobba, över taggad e jag inför det nya jobbet, det e ju bara bra för det ska man vara , jag vet jag klarar detta och e stolt över att jag vet det, man ska tro på sig själv och aldrig låta någon trycka ner en heller , jag vet vart jag står och vem jag är, jag kan till och med idag säga att jag e stoilt över mig själv, mitt utseende , mina goda gärningar  & allt jag gör, !
beröm er själva ! man är inte ego för att man berömmer sig själv då och då ! man mår bra av det!


fixa mig!

puss&kram
hanna
...

Kommentarer
Postat av: natalie

sv; tack så mycket! :D

2010-08-18 @ 15:24:48
URL: http://natallie.blogg.se/
Postat av: Emma

Är din lillasysters blogg aaxelina??

2010-08-18 @ 15:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0