tar det riktigt lungt nu under dagen

sitter och bara tar det lungt nu under dagen , börjar ju jobba ikväll så man e lagom nervös haha ,
fast på ett bra sät e jag nervös, men det e man alltid inför ett nytt jobb, det har jag alltid varit ,.
happ igår hjälpte vi lillasyster och hennes kille att flytta, vet vad dom fick i inflyttningspresent ??
en kattunge av mig och mattias , skit söt r den och dom blev jtte glada, den heter numera bacon i med den liknar ett baconchips, sen lskar min syrra pappas katt o denna katten dom fick e en lika dan som pappas.
nej nu ska jag ta och fixa lite saker hr hemma, ringa viktigt samtal o sånt,.
skriver mer senare -.

/ hanna <3

bacon
lånade bilden av syrran för jag har inte hunit ta någon på honom :/
visst e han urgullig och han e leksugen o gosig,
han reste ragg igår nr han såg sin spegelbild i tv :D

Kommentarer
Postat av: myrann

Svar: Javisst är hon :)

2010-08-20 @ 13:29:09
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0