trötta hanna !

as trött idag, full rulle igår kvll, men skönt att jobba och ha och göra typ hela tiden .
gick riktigt bra igår kvll, lärde mig det mesta, ska skriva upp vissa saker så jag har ifall att jag skulle glömma, lika bra att vara förnberedd, happ, vi ska bort till jessika och nicklas nu snart och grilla sen. men får bli tidig grillning i med jag vill va hemma senast 8 så jag hinner fixa mig lite innan jobb, börjar ej från halv 10 ikväll.
kort kvll med andra ord, kan vara rätt skönt efter gårdagen , puuh., o nästa helg e det löning men då jobbar jag bara fredagen , sen vet jag ej hur jag jobbar i veckan så får som sagt se.



hörs sen
/hanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0