Vi Ska vara flytthjälp idag !

idag ska vi hjälpa lillasyster och hennes kille att flytta, kul att dom äntligen flyttar ihopa dom små turteduvorna :) haha , sen får vi se när pappa ska flytta från kvidinge för det blir ju snart, skönt för han att slippe den jvla hålan, herregud, kvidinge e fan inget att stoppa i bakfickan haha, fine har bott dr själv men serisöt, det e inget stlle man vill bo i, storstad ska det va !

happ ska ta och fixa i ordning lite här hemma så att allt e klart när matte kommer hem så han slipper röra sig för mycket , snäll som jag är, sen ska jag ta disken och sen kankse klockan e så mycket att jag ska ta en dusch och fixa till mig lite snabbt. vi ska flytta saker bara så vad säger ni , en sopsäck kankse jag ska klä mig i . hmm hade vi haft såna stora hemma hade jag lätt trätt på mig en :D


puss&kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0