yrat runder i malmö med Matte idag <3

gick upp i bra tid idag för att vi skulle slippa stressa nere i malmö, skulle ner och kolla in 2 rock butiker
för matte behövde litta nytt, de va väl inte jätte mycket han gillade men lite ialf, rätt dyra affärer så blev ej mycket tyvär, får åka ner och handla sen en dag när man har mer pengar, var rätt lätt att hitta till dom ialf så det var himla skönt, sen stack vi till entre, ett stort shoppingcentrum med 3 våningar, rena himmelriket  !

kom hem lagom tid också för matte skulle hjälpa en kompis ikväll igen i parken .så han e där nu och jag ska ner dit sen och vi ska träffa massa vänner där också, härligt när det händer saker.
sitter med fläkten på full ös just nu för de e  rätt kvavt i lägenheten ,
jag tänkte lägga upp bilderna som skulle kommit upp igår, men det dör upp saker som vanligt,
men nu när jag e ensam hemma har jag ju tid för jag tänker ej röra mig hemifrån från senare ,


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0