blev inte bilderna :(

Har inte haft tid att lägga upp bilderna jag sa idag , får göra det i morgon för då ska jag bara vara hemma fram tills vi ska iväg på kvällen, har haft och göra idag så det ät därför.
Var ute innan i över en timme med en killkompis och hans hund och Izzy,. skönt att vara ute och röra på sig !
Sen har jag varit duktig och gjort det fint i städskåpet, blir så snabbt stökigt haha , fattar inte varför, blir det de hos er också? bara en fråga så ser vi om det inte bara är så hos oss, vi har alltid rent och fint här hemma men städskåpet e alltid stökigt typ haha , borde inte där vara rent i mked det heter städskåp? haha men men .

sitter framför tv och latar mig med matte och djuren , skulle bara in här på bloggen en runda och uppdatera lite för det har hänt så mycket dessa dagarna så man har inte hunnit blogga. Ska försöka att bli bättre, jag är liksom endån inte ute efter att ha tusentals läsare utan mina läsare jag har e ett stort plus och roligt för då får jag bloggar att läsa :) GULLUNGAR!  som vissa bloggar tänker bara på ååååhjag måste ha fler läsare, ååååh jag måste umgås med bloggare som e på topplistan , ååååh fan vad jag e duktig, har si o så många läsare, era besöksrekort skiter man fullständigt i för det har inte med saken att göra.

man bloggar för att man vill , det blir absolut som en liten drog kan man kankse kalla det men tycker man ska skriva för sin egen skulle och ingen annans ! därför jag inte e jätte intresserad av storbloggarna för tycker dom flesta e små patetiska o alla små tjejer skriker när dom ser dom osv, herre min serre ! hade dött om jag haft små tjejer som sprang efetr mig på stan osv, fan vad jobbigt!


nog om det nu för jag skulle egentligen bara uppdatera er om min dag men sen kommer det alltid upp en massa annat haha ,

jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0