hemma igen efter sjukgymnasten !

jahaapp, det gick väl bra uppe hos sjukgymnasten, gjorde inte så mycket där uppe i med det var första gången .
hon kollade lite och gjorde lite övningar för att se vad vi ska jobba med jaa såna vanliga saker man gör ..
fick med mig övningar hem för ryggen och ska dit efter en vecka igen så ser vi vad jag skall göra då :D
varit hemma en stund ialf, kollar sista biten på one tree hill säsong 4 , ska bli klar med den för ska lämna tillbaka den idag till han jag lånade den av , men men , bättre det, så det e snart slut... jaha inte gjort så mycket.
ska snart ta mig i neckaskinnet och städa lite :) fast ska ge izzy mat först :) sen hålla kolla så hon äter det
sen ut med henne en runda igen :) japp ut massa gånger e lika bra med en valp :)


nej jag ska låta datan vara en liten stund och diska faktiskt :) och städa upp lite här hemma och få det rent & snyggt , förästen berättade jag att mattes mamma kommer o hälsar på oss på torsdag :) alltid trevligt :)


vi hörs snart..
pusskram
hanna
jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0