Morning

hejhej , vaken och på bra humör e jag ialf :) solen skiner här nere i skåne :D
så efterlängtad solen e asså :) man njuter varje sekund den tittar fram :)
vill ha vår nu så man kan börja med utflykter och ut o gå i mysiga skog och såna saker :)
jahapp, vaknade för drygt en halv timme sedan, varit ute med izzy, gett henne mat nu, och
nu sover hon igen :P haha ska snart ta mig ann att äta frukust, sen ska jag diska och bädda :)
sen ska jag nog gå bort till jessica en runda och hennes barn, nicklas jobba så hon sitter hema sjävl,,
annars vet jag inget vad som händer, funderar på att fjäska lite för min babe matte om vi kan köra till ikea :D haha fast det får bli när han slutat jobba :/ men men han e hemma vid 4 så det fukar för min del :)

nej men jag tänkte äta frukust nu och sen fixa ndet jag sa :D
hörs sen
pusskram
hanna

Ps : glöm inte auktionen  Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0