bilder fortsätter :P

...
ljustakar, ja jag ska ta bort stearinet :P
...
fick en sån som snöar innuti o oss på ab mattes syster och kille, fräck tycker jag
lampa
drak lampa som jag handlade till matte
...
ny kallender som kommer komma bra till hands :D alltid massa
sakr jag ska göra :P haha
...
HANDLADE NYA SKOR FÖR ETT TAG SEDAN :) höga stövlar :)




nejnu e jag trött och ska upp tidigt i morron
så ni får fler bilder i morgon :) visst e det kul
med så mycket bildere :) idag hyar jag varit duktig med bloggen :)
fortsätter i morgo9n vill jag lova, nu ska bloggen bli uppdaterad varje dag :)
så länge jag har något att tänka på blir mina tankar snällare
och jag slipper sitta och tänka på allt det tragiska ,


Sonny, du ska veta att du e saknad av många!
minnena lever vidare vännen
vila i frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0