Bilder från senaste tiden

familj
lillasyster & Mormor
familj
min ena bror,systers sambo, thea (min systerdotter ) pappa storasyster o my
familj
thea öppnar paket :)
familj
my villa ha mer paket :) haha ovanligt :D
familj
vi körde inom minneslunden i eslöv för att matte skulle kunna sätta ljus
 kort & Blomma för sin faster osv
i med dom ligger långt upp
sen satte jag för farmor farafar morfar & Mamma :)
minneslunden var så otoligt fin :)
familj
'tänbker på er alla och jag saknar er så otroligt mycket,
dagarna går och ni kommer inte tillbaka, skulle kunna ge mitt
eget liv för att få er tillbaka, vad som hellst för en dag bara en enda
dag till med er, bara för att få säga hur mycket jag älskar er & Att ni e
i mitt hjärta där jag skyddar er för alltid, Vila i frid
familj
familj
Bullit min ena storebors hun & Hans sambo mirellas
familj
MOlly :D pappas & lillasysters hund :) gulleplutt
familj
jag & Lillasyster fular oss som vanligt :D
familj
Mirellla ( brors tjej) bullit min ena bror & molly&Pappa
fest
festade lite hos johan fredagn den 25 december, här har vi alex:)
fest
alex & Johan
fest
jag tog en rök paus :D hahah
fest
Alex,oggie & Mickis
fest
jerker,johan &  filip
jul
uppe hos mattes mamma & Sambo i kunsbacka på lördagen efetr jul,
här e mattes bror mats, en aningen´bakfull var han ahha
se lite gladare ut nästa gång ! haha
jul
mattes morfar, skit rolig e han och snäll
jul
mattes mormor :) guda snäll hon också
jul
Mattias & Jag
jul
påväg att bli klar sen skulle vi till mattes moror & Morfar o äta middag söndagen efter julafton :)




lägger upp fler bilder i morgon :)
sov dags nu :)
hörs i morgon
pusskram
hanna


Its Amazing, Never ending






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0