blev datan med i sängen :P

haha tog med datan till sängen :D blir dock inte så länge
i med jag ska upp samtidigt som matte i morgon så jag hinner
gå ut med izzy minst 2 gånger innan jag ska jobba morgonpasset.
jaha inte gjort så mycket under denna pytte stunden, tömt kattlådan
borstat tänderna och lagt mig i sängen :D
alla djuren i sovrummet också :D haha,
söta e dom alla tre :) izzy vill gärna ligga i sängen och det får hon ju  så hon inte e rädd eller något :)
jaha nej vad ska jag mer skriva då? hmm, det e en bra fråga :D
ska nog komma på något kul att lägga in på bloggen nu :)
kollar ialf påm tv också :) kanal 5 , vad det e vet jag inte men verkar helt okej



pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: essay paper

Very funny))I think all teenagers do this)

2011-10-02 @ 09:37:59
URL: http://custom-essay.ws/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0