fast eller ska jag säga besatt ?? :P

hahaha fast eller besatt av one tree hill nu för tiden , ja du jag vet inte riktigt :)
jaha inne på sista skivan nu :D eller ska jag säga sista avsnittewn :D haha
wiiiiie snart kan jag börja med 4 :P haha
jaha ska snart jobba, ska gå hem i feån om en timme typ :(
vill vara hemma med matte ju på vår dag, men ikväll efetr jobb ska vi laga mat
ha mys , tända ljus och kolla film, egentligen skulle vi på bio men där var typ inga platser :(
kollade i ängelholm och helsingborg :( fyyy attan :(
får ta det efter dne 25 e :)
nej ska kolla vidare på tv nu ialf :)


lite bilder kankse  :D

vad ska ni göra idag ?
pusskram
hanna
råsa
rosa data,mobilmorgonskor & glas :D ja jag tycker rosa e fint på saker ialf :)
och vissa kläder :D
jag
hahaha snygg frisyr :D glömde säga rosa filt :D
film
one tree hill såklart :D kalla mig besatt men den serien e as bra
...
doppa peppakaka i mjölk e ett MÅSTE!





hörs sen
pusskram
hanna




Glöm aldirg, Älska dig själv annars kan ingen anna göra det heller !

Kommentarer
Postat av: Emilia

Kaffe och varmchoklad har man hört talas om, men inte mjölk. kanske smakar gott? :)

2010-01-16 @ 17:34:26
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0