god morgon :)

varit vaken ett tag nu :) börjar piggna till & allt , ska snart gå och duscha och börja  göra vid mig
så jag inte e så lat hela dagen, man blir ju alltid så himla trött av att sitta i slappe kläder :)
så nej det blir ingen sådan dag för mig idag hoppas jagh men jag har dock inget planerat,
jo jag ska nog bort till jessica & Nicklas och deras barn och hälsa på idag igen :)
barnen blev ju så glada av att se mej & Matte igår, haha så söta e dom :)
sitter just nu ock kollar på one tree hill :) kommer nog bli klar med säsong 4 senast i morgon :)
sen får jag fixa säsong 5 :D haha så himla tråkigt, men kan alltid se den på internet så slipper jag
vänta enda till måndag då det e löning :) riktigt skönt ska det bli med pengar :) ialf mer pengar än man harjust nu :/

jaha , nehe nu ska jag gå och duscha så jag blir klar med det ialf :) eller nej det ska jag inte alls det göra
jag ska bässa, diska det lilla där e och rulla upp i sovrummet sen ska jag duscha :)
så vi får höras närjag duschat och gjort det andra så får ni ha det super bra så länge :=)


pusskram
hanna
rip
allla tankar går till dig sonny, världen e orättvid, du var alldeles för ung för
att förvinna från denna jord, så många saknar dig , så många somn vill du
kommer tillbaka, så många som inte fick säga ordet hejdå
hoppas du har det bra så ses vi en vacker dag
vila i frod sonny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0