god morgon :)

skrev inte igår efter jag kommit hem, umgicks med matte på kvällen så
ville ej sitta vid datan :) jaha håret blev bra ialf :) ha bilder på der som ni ska få se
men inge super bra bilder men dessa får duga ialf, huvodsaken är att han jag fixade det
på blev nöjd så :) det var så han ville ha så, men men ...
jaha vaknade halv tio idag, ringt lite samtal och så och nu kollar jag tv , även ätit frukust
så nu får jag se vad jag ska göra, om jag orkar göra något, kanske bort till jessica ? hmm
ve ej, kankse vara hemma och ta det lungt, får se vad jag gör ialf :)
JAJA  men nu tänkte jag lägga in under 100 lappen till er också,
pusskram
hanna

Före
före
efter
efter
ljust med lite bruna slingor i det, ser bättre ut i verkligheten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0