godkväll

haha jaha så var man sämst på att skriva idag typ :P haha
haft lite att fixa idag så därför jag ej haft tid
har varit duktig och tvättat, diskat varit på banken och annat
jag & matte var iväg o handlade ny dörrmatta som vi skulle ha utanför dörren
för att det ska se trevligt ut att komma in hit :P haha
eller nått sånt, haha :P men men sen handlade jag sånt vanisch eller hur det stavas
tagit av mina nagelförlängningar idag för dom såg hemska ut
och tro mig det var svin svårt men det gick, jävla gele hahaha
ska göra egna såna isytället, har handlat sånt gele kit så :)
så får jag som jag själv vill , hoppas det fungerar också
:) men jag saknr redan dom andra naglarna :( haha ovanligt i med jag ej var super nöjd
men något fattas på mig och de  e dom,. dom var speicella liksom :O)
jaha nej om jag ska kolla vidare på tv nu :)
hörs sen då
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0